تو

اصل عزت نفس: مدیریتتو دست کسی نده!

تو

اصل عزت نفس: مدیریتتو دست کسی نده!

اهالی-۱

جز علیرضا میم، نمی دونم کیا هستید که وبلاگمو می خونید، ولی ممنونم که دنبال می کنید:) خواستم تشکر کنم.


بریم سر پست امشب

یکی از کارهایی که هر شب سعی می کنم انجامش بدم، تصور اخرین لحظه زندگیمه.

همیشه این تصویر با کشته شدن تموم میشه یعنی من علاقه ای ندارم بمیرم. دوست دارم کشته بشم. اکثرا اخرین لحظه زندگیم لحظه ای که دم قبرم می ذارن منو و من می شینم و خم میشم و میگم السلام علیک یا حجة الله و دوبار دراز می کشم و می میرم.

اگه هم بتونم همون لحظه بگم خب دیگه دوست ندارم برگردم و این قرتی بازیا رو‌کنم. البته دروغ چرا، بدم هم نمیاد با شهرت بمیرم.

امروز داشتم داشتن علم لدنی معصومین رو با اعداد و معادله می نوشتم و رفتم تو رویا... که چه باحاله که مثلا علم من اینقدر زیاد بشه و سر یه جا یه گلوله خرجم کنن و تمام...

داشتم فکر می کردم چقدر بهتر میشه به دست یهودی جماعت کشته بشم...

حال ِ خوبیه با امام موسی صدر و چمران زندگی کنی، ایده ئولوژی بسازی که چی؟ آره خار چشم اسرائیلم. مثلا همین سریال وفا. به وجدم میاره. شبکه افق گذاشته و هرشب بیدار می مونم تا ببینمش.

چند وقت پیش یکی از دوستای مقیم امریکام گفت دوست داره زن چریک بشه. اون موقع گفتم چه باحال... اره... چریک بودن برازنده جفتتونه چون داری مثل چمران تو امریکا زندگی می کنی و بعدشم ول می کنی و بعدش اووووف... چه شود.

بعد تو خودم ته نشین شدم، که چه بدبختم که نمی تونم یه چریک هم بشم. این باکلاسا باید چریک بشن، و من حتی نمی تونم آرزوشو کنم...

یه ماه پیش نشستم سر مطالعه فلسطین اشغالی و فهمیدم چقدر عجیبه... چقدر عجیبه که ارمان من نیست ولی براش حرکت می کنم. 

مثلا الان که افتادم تو بحث علم، تو مسیر شهادت تو راه علم قدم بردارم...

عرباً عربا شدن توفیق می خواد علی جان. مبارک پدرت باشی.


پ.ن

امروز مستند جانباز  هفتاد درصدی رو‌ دیدم که چند روز پیش تو رژه شهید شد. عکس شهادتش رو‌ که دیدم از مامانم پرسیدم این واقعا خونه؟

من خیلی دورم از شهادت ولی دونه دونه اجزاشو درک می کنم. صبح خواب می دیدم، یه عالمه جنازه های شهید توی پلاستیک بودن. برهنه بودن. همه سمت قبله به پهلو خوابیده بودن. اره... من رفته بودم زیر عالم خاک. ولی خاکی نبود...



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد