تو

اصل عزت نفس: مدیریتتو دست کسی نده!

تو

اصل عزت نفس: مدیریتتو دست کسی نده!

دلتنگی برگشت خورده

خواستگار قبلی بعد از مدتها پیام داد و ابراز دلتنگی کرد و دلتنگی‌شو در نطفه خفه کردم :| ادم جالبیه ولی چه کنم که این ابعاد جالبیش در امور دیگه از قبیل سکس‌های متعدد و... وسعت داره!

نمی دونم با این پرونده، چرا حال منو می پرسه؟ خب البته واضحه:|

خلاصه که این طوری.

اقا این پادکست هلی‌تاک، این دختره این قدر خوبه صداش، که با هر پادکستش ده بیست بار می نویسم تو دفترم دوسِت دارم حانیه:|

واقعا دچار عقده شنیدن عبارت "دوست دارم" هستم.

نه در خانه، نه در خانواده، نه در رفاقت، و نه در کراشی چیزی. البته باید پرسید از خودم تو چه قدر این عبارت رو می گی که بقیه هم بگن؟


و نکته اخر

به شدت از برادرم و خانمش عصبانی و دلگیرم. و خاک بر سر محبت!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد