تو

اصل عزت نفس: مدیریتتو دست کسی نده!

تو

اصل عزت نفس: مدیریتتو دست کسی نده!

عنوان اثرگذاری

یادمه هـ می گفت من اینجا زندگی می کنم چون اینجا تاثیرگذاریم بیشتره. تو سیستم فاسد... و بقیه حرفشو به ذهن ندارم، به قلب دارم.

یعنی درک کردم چی میگه ولی زبونم هیچی...


پ.ن

به مرحله ای رسیدم که مدیر نگهم داشته  که چند وقت دیگه بتونه ازم استفاده کنه و الان سرمو به کارای خیلی جزئی گرم کرده.

مجموعه ای که هستم ادمهای حرفه ای حضور دارن و من واقعا هیچی بلد نیستم.

چیزایی که بینش دارم دست و پا می زنم توهم کمال گرایی و کمبود عزت نفسه.

فکر می کنم سرجام نیستم و این جایگاه در شأن من نیست؟

یا فکر می کنم توان نه گفتن ندارم و دارم خودمو قربانی می کنم؟

هرچی هست، من الان حس رضایت ندارم.


این کار جزئی رو خیلیای دیگه هم می تونن. ولی من کارای بهتری می تونم انجام بدم.

به نظرت بهتر نیست برم حرفه ای رو یاد بگیرم که توش توانمند و حرفه ای بشم؟ و استعدادم هم شکوفا بشه؟


احمدقلی آینده منه.


احمدقلی.