تو

اصل عزت نفس: مدیریتتو دست کسی نده!

تو

اصل عزت نفس: مدیریتتو دست کسی نده!

روزای ناجور

یه روزایی هست که واقعا فکر اطراف روی آدم تاثیر می ذاره. حتی عملکردشون! حتی ازدواجشون! حتی سرکار گذاشتنشون!


آدمی که دوبار از یه سوراخ گزیده بشه، عقل نداره!


یه چند وقتیه عادت کردیم به اطرافیانی که مدام مورد جور می کنن و بعد یادشون می ره که مورد جور کردن! جالبی داستان اینه که هربار میام به خانواده می گم و خانواده امیدوار می شن! حالا به چی؟ نمی دونم! بعد طرف که خبری نمی شه ازش، از چشم تو می بینن! یادشون میاد که تو ۲۴سالته! تو هنوز اردواج نکردی! یه جوری نشون می دن که خیلی ناراحتن از خیالی که تو شاید هیچ وقت ازدواج نکنی!


می دونی! گاهی اوقات فکر می کنم مادر پدرا فقط به فکر ازدواج بچه شون هستن! به این فکر که تو باید زندگی تشکیل بدی. چرا؟

چون مثلا فلان دختر فامیل که متولد سال هفتاد و پنجه، فردا عقدشه! با کی؟ با یه سپاهی متولد شصت و هفت و غیره غیره غیره

به درک!

به درک! به درک!

اگه می خواستم شوهر کنم، سوم راهنمایی که بودم با یه پولدارش ازدواج می کردم!


***

روزگار بدی شده است! ازدواج مثل یک مغازه میوه فروشی شده! همه انتخاب ها… 

حاج آقا! بلهههه شمااااا

حاجی سواکردنیه! بلهههههه


پسرها نان دارند و به دنبال کباب می گردند! نه پیاز!

و دخترها دخیل می بندند که خدایا هرکی باشه! فقط باشه!!!!!!!!


و ما در این تنگنا شنا می کنیم! در چه؟ در سوره مرسلات! در اسفار ملاصدرا!

شاید این مدل جنس من عقب افتاده شده! 


اما هر چه هست امروز عاجزانه در نمازم خواندمت که قل اعوذ برب الناس!

نگذار با اندیشه ام بیگانه شوم.

ملک الناس!

نگذار فشار ویرانه ام کند و برای قلبم مالک دیگری پیدا کنم!

اله الناس!

عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق


تمام این عشق ها را با موزیک پیانویی نوشتم که در گوشم زمزمه می کرد و انگار من بودم که می زدم!

عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق


تو زیبایی قربونت برم! قلبم در دستانت است و با آن بازی می کنی و آن رسم تپیدن می آموزد!

عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق


به یاد پدری افتادم که با این ضرب دلنشین پیانو، گام به گام، در بیابان، بوته های خار را جمع می کرد تا پای دخترکان فردا…


موزیک:

تِرَک آخر آلبوم از کرخه تا راین- مجید انتظامی

نظرات 1 + ارسال نظر
tanhatarin jazire شنبه 12 اردیبهشت 1394 ساعت 11:58 http://tanhatarinjazire.blogfa.com

سلام وبلاگت رو دوست نداشتم میدونم که اصلا این حرفی که میزنم اهمیتی نداره ولی این پست آخرت همین نوشته یه کم که نه واقعا خوب نوشتیش امیدوارم با اندیشه ت هیچوقت بیگانه نشی حتی آشناتر بشی

ممنون از صداقتتون.
سلامت باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد