تو

اصل عزت نفس: مدیریتتو دست کسی نده!

تو

اصل عزت نفس: مدیریتتو دست کسی نده!

نور-۱

سلام نور چشم من....


هرجا دوستت دارمی می شنوم، هرجا می شنوم که به دلشان می نشینم، تورا می بینم.


انگار تمام قطرات باران

تمام برگ های درختان

تمام قاصدک ها

تمام چشمک های ستارگان

تمام نسیم های خنک

را جمع کرده ای که بگویی حانیه... دوستت دارم.


تو را

به خاطر

تمام

لبخندهای کبوترهایی که پر نمی زنند و می ایستند، دوست می دارم.


تو را به خاطر

حانیه ای دوست می دارم

که غصه می خورد که مسیرش جوری بوده که گنجشکی را از دانه خوردن  انداخته و مجبور به پر زدن می کند...


تو را به خاطر

حانیه ای که آن شب مورچه ای بالدار را غافلانه کشت و فرصت پرواز را ازو گرفت و ساعت ها غصه خورد،

دوست می دارم.


تو را به خاطر

صدای گریه های مضطرانه حانیه 

دوست

می دارم...


تو را به خاطر 

تمام گناهانی که حانیه کرد

و بعد مثل چی پشیمان شد،

دوست  می دارم...


تو را با حال پشیمانی و توبه

دوست

می دارم.


***


خدایا ببخش که مهربون نیستم و نمی تونم مهربونی کنم و بقیه فکر می کنن مهربونم.


ربی جانم

نور چشمم

صدای تپش قلبم

ذرات نفسم

روحی

ببخش منو که بدم.

ببخش منو

که خیلی بدم...

نظرات 1 + ارسال نظر
beny20 یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 02:16 http://beny20.blogsky.com

هرجا دوستت دارمی می شنوم ،
هرجا می شنوم که به دلشان می نشینم، تورا می بینم ..

این تو را می بینم ..‌
مطمینم با منی

خارج از شوخی ،
خدا خیلی کارش درسته ،
همیشه در پناه خدا خوش و سلامت باشید .

مرسی
ایشالا ایمان هممون زیادتر از دیروز باشه:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد