تو

اصل عزت نفس: مدیریتتو دست کسی نده!

تو

اصل عزت نفس: مدیریتتو دست کسی نده!

حداقل ها

آدم گشنه، دین و ایمون نداره.


راست می گن.


مثلا یکی بیاد به من بگه لباس ندارم

نمی تونم درک کنم این لباس نداشتن و نیاز به پوشاک، چقدر همه چیز زندگی اونو تحت شعاع قرار می ده.


آدم دیگه نمی تونه افق دیگه ای رو ببینه

ببین محرومیت عاطفی

با کمبود محبت فرق داره

تو یه آدمی حلالی کنارت بوده

که حتی راحت و آزادانه می تونستی بهش ابراز علاقه کنی و خیلی چیزهای دیگه


وقتی حداقل ها تامین نیست

نمی تونی به افق برسی!


***


کاش این جهان بینی به دوستان متاهل من هم منتقل بشه. خیلی وقت ها از نیاز عاطفی و نیاز های دیگه، تو روابط اجتماعی م شکست خوردم. بیشترینش مربوطه به زمان هایی که با توجه به جنسم، نیاز به محبت دارم و چون کسی نیست و این تامین نمیشه، خیلی از دوستی ها مو از دست دادم. چون نتونستم خودمو مدیریت کنم.


منم بلدم فکر و ذکرم شوهر کردن نباشه! منم بلدم افق دیدم بره سمت متعالی شدن و معنوی شدن، اما دیگه زورم به خودم نمی رسه!

حالا به روی خودم نمیارم که زورم نمی رسه، ولی دیگه واقعیت هم همینه. دیشب تو مراسم احیا، پیری رو حس کردم... بی انگیزگی... می گفتن ان شاءالله عروسیت، تعجب می کردم. می گفتم با منن؟؟ مگه لطافتی یا ظرافتی مونده؟

مگه نشاطی مونده؟

موهای لخت اون دختره رو نگاه می کردم... لطافت و سرخ شدن اون دختره... حس می کردم زندگی از چشمهای این آدم چقدر قشنگه.

چقدر قشنگ بود وقتی از خواب بیدار شد و چشماشو باز کرد... با خودم گفتم چقدر قشنگه دلبری این خانوم.

اره

هرچقدر هم مستقل باشی باز یه جاهایی نیازمند آدم هایی... و خدا هیچ کس رو محتاج خلق نکنه شاید تعبیری برای یه خط باشه از یه فضای چند بعدی...


خسته م از نقش بازی کردن آدم ها. آدم هایی که جرئت ندارن خیلی راحت بگن ما نیازمندیم یا نیازمند نیستیم. بی نیازی شده حسن در صورتی که مریضیه!


***

من یه پام شل می زنه تو دین... عین بدبختا راه افتادم دنبال امام زمان... تا دلتم بخاد سُر می خورم! ولی راضیم دیگه همینه. این "همینه" رو دوست دارم ولی قانع نیستم.

نمی شه که همه چیز فراهم باشه و خیلی شیک و مجلسی  و سوسول طور بری سراغ سختی ها...

امام خودشون انتخاب می کنن.


بگذریم...


خلاصه نیازی که حجاب نیازهای دیگه میشه رو باید مدیریت کرد.


نظرات 2 + ارسال نظر
. دوشنبه 17 اردیبهشت 1397 ساعت 21:06

خوبه که میدونی بعضی نیازها باید مدیریت شن.
مواظب باش این میل به دوست داشته شدن تو موقعیتی قرارت نده که ......
به نظرم اگه قرار باشه آدم کسی رو دوست داشته باشه همون بهتر که همسرشو دوست داشته باشه.ازت می‌خوام علاقه ای که پتانسیلش درون قلبت هستو برای شوهرت محفوظ داشته باشی.پسرا هم دیگه قابل اعتمادنیستن.حتی خیلی از اونایی که در ظاهر اهل این حرفا نیستن.
شاید خیلی ربط نداشت.ولی از ته قلبم بود.
خوشبحالت که هنوز حق انتخاب داری.

ممنونم بابت این که می خونید....

علی شنبه 15 اردیبهشت 1397 ساعت 18:43 http://eshqh.blogsky.com

سلام اینم جالب بود مخصوصا
این تعبیرت :
تعبیری برای یه خط باشه از یه فضای چند بعدی...

و قطعا اسم چیزی که شما بیان کردی ، نیاز نیست
میل به کامل شدن هست

و قشنگ می نویسی دارم مجذوبت میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد