تو

اصل عزت نفس: مدیریتتو دست کسی نده!

تو

اصل عزت نفس: مدیریتتو دست کسی نده!

گم شده

گم شدم.

همین...

اینقدر به بی مرزی رسیدم که نمی دونم من کیم، جهان کیه، و تو کی هستی...

زاویه دیدم معلوم نیست.

به کاری که می کنم آگاه نیستم و فقط

از خود بیخود شدم...

یه سر میزنم به دوستانم... یه عده مارو‌می زنن... یه عده مارو فحش میدن... یه عده میگن کاری به حجاب بقیه نداشته باشید... یه عده می گن...

خسته شدیم

فقط نمی دونم جواب امام زمان رو‌چی باید بدیم به خاطر مصلحت اندیشی و دلخواهی های بقیه...

اینکه حکم خدا رو به خاطر دل بقیه نادیده می گیریم در صورتی که خودمون رعایت می کنیم... و این بدتره. عین قوم سبا

چون جوری برخورد می کنن که احترام عقیده مون زیر سوال می ره.

حقیقتش از چپی ها زده شدم. هرچه بیشتر توشون میرم، بیشتر بی اعتقادی می بینم!


پ.ن

حلوا به کسی ده که محبت نچشیده!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد