تو

اصل عزت نفس: مدیریتتو دست کسی نده!

تو

اصل عزت نفس: مدیریتتو دست کسی نده!

دلتنگی

من هنوز نمی دونستم که دلتنگی چه معنایی می ده که یه روز فهیمه بهم گفت دلم برات تنگ شده و من بی پروا ازش پرسیدم یعنی چجوری؟ درک نمی کنم یعنی چی. 

اونم جواب داد خاک تو سرت، نمی دونی دلتنگی یعنی چی هنوز

یعنی بخوای یکی پیشت باشه و الان نیست... 


ازون روز فهمیدم دلتنگی یعنی چی

دیشب اهنگی به تمام وجودم رسوخ کرد که بعدش رفتم معنیشو خوندم.  Je vais t'aime  بعنی تو را دوست خواهم داشت!

از تمام مصیبت ها مثال می زد و می گفت بسه دیگه، اینا بسه. تو را دوست خواهم داشت چون زمان کمه. چون خیلی وقت از دست دادیم. چون فقط یکبار زندگی می کنیم.  دوستت خواهم داشت طوری که معنای دوست داشتن تغییر کنه و... 


خیلی محکم می گفت... 

و من کسی رو نداشتم و ندارم این قدر محکم از دوست داشتنم براش بنویسم. 


ما دلتنگ دوست داشتنیم! ما دلتنگ محبوب نداشته ایم!  ما خیلی ازین دنیا طلبکاریم! 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد