تو

اصل عزت نفس: مدیریتتو دست کسی نده!

تو

اصل عزت نفس: مدیریتتو دست کسی نده!

عاطفه دو

خب من رفتم که عاطفه رو جریان بدم و خب با مخ خوردم تو در شیشه.

یه پسری اومد سراغم و خب من هنوز فرق سیگنال و لاس زدن رو نمی فهمم. اون زمان بهش اهمیت ندادم و پیچوندم.

دیشب به خاطر تئوری من‌دراوردی "جریان عاطفه" رفتم سراغ آقا. ایشونم گفت من مگه نگفتم متاهلم؟ مزاحم نشو خانوم!!!!!!

خوشبختانه چت طرف رو داشتم و اسکرین گرفتم و فرستادم.

گفت من نمی دونم چرا پیامامون حذف شده، در صورتی که تو اینستا هرکی می تونه فقط پیام خودشو پاک کنه!

باز می گفت مطمئنم که گفتم بهتون



چقدر مردها کثیفن!!!!!!!!!!!!! این قدر از مرد متاهلی که میره دنبال زنهای مختلف بدم میاد، از زن متاهلی که خیانت می کنه بدم نمیاد.

حسم اینه تو اون مرده فقط استفاده از یک قانونه و تهش بری می گه حقمه! اما اون زن متاهله برای تنوع این کار نمی کنه.


 عمقی که یه مرد می تونه کثیف باشه حالمو بد می کنه. البته با عمق کثیف بودن زن مواجه نشدم، حتما اونم حالمو بد می کنهه.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد