تو

اصل عزت نفس: مدیریتتو دست کسی نده!

تو

اصل عزت نفس: مدیریتتو دست کسی نده!

وزنه های بی وزن

امروز داشتم فیلم وزنه های بی وزن رو سرچ می زدم. شخصیت  مر د اول فیلم عین توعه هـ جان. معشوقتم احتمالا عین معشوق این پسره ست. یادمه وقتی داشتم  برا کنکور فلسفه علم می خوندم، این فیلمو از شبکه چهار دیدم. تا چند وقت درگیرش بودم. درگیر مفهوم عشق... عشق و فلسفه. خیلی فیلم غریبی بود. حتی الان هم بهش فکر می کنم، دقیقا حال تو میاد تو ذهنم هـ جان. حال عاشقیت... حال تب کردنت... حال حرف زدنت راجع به زیارت حسین و حال ِ ... 

میگن امیرالمومنین، اولین ادمی که میاد جلو چشمم تویی.

حال امیرالمومنینی شما رو دوست دارم...

تو سرچ زدنم

یهو رفتم رو سایت علی میرزایی.

علی میرزایی رو یه بار دیدم. تو جلسات سه شنبه.  صدای ظریف و لحن حرفاشو مدل نوشتنش. ادم خوبیه. من به فیلم پالتو شتری می شناختمش که امسال رفت جشنواره. وقتی اسمشو دیدم کنار این فیلم و تو تحلیلش راجع به علی نوشته بود، یه طوری شدم.

این فیلمه شبیه توعه. زیرساخت فیلم هم علی...


خوشحالم ازینکه تو این قلب خورد شده، یه جاهایی محبت تو منعکس میشه.


الحمدلله. 


پ.ن

الان فهمیدم اصلا مناسبتی بوده. اینقدر اون روزا درگیر خود شخصیت مرد بودم، که اصلا یادم نبوده فیلم در مورد چیه :/


http://mesalworld.ir/vaznehaye-bi-vazn.php

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد