تو

اصل عزت نفس: مدیریتتو دست کسی نده!

تو

اصل عزت نفس: مدیریتتو دست کسی نده!

انقلاب یتیم

شریعتی، مطهری، تو، امام، هاشمی 

اره انقلاب یتیم شده...

خیلی وقته یتیم شده...


کاش اون دستت که لپ اون بچه رو داره تو عکس میکشه، اینجا بود. من اون دست رو می بردم به کودکی پر دردم و می گفتم: لپشو بکش!

تو هم ادا در میاوردی و می خندوندیش و منم یه ذره اروم میشدم...


کاش اون بمب لعنتی تورو از ما نمی گرفت 

محمد...

محمد...

محمد...


شاید چون عکسی از پیامبر ندارم، هرازچندگاهی به عکسات نگاه می کنم و اروم میشم و صلواتی می فرستم و یاد محمد می کنم.


تو هم با همان لحن زیبات بگی: جوانان عاشق شوید...

منم بگم عاشق نشدم. اما حب به اهل بیت رو دوست دارم.


#بهشتی

#پدر



نظرات 1 + ارسال نظر
نگاه جمعه 7 تیر 1398 ساعت 19:42 http://negahekohestan.blogsky.com

برای اندوهی که تجربه میکنی متاسفم
خدا همه ی رفتگانو رحمت کنه و وما رو هم نجات بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد