تو

اصل عزت نفس: مدیریتتو دست کسی نده!

تو

اصل عزت نفس: مدیریتتو دست کسی نده!

عنوان زخم شده

اقا الان این برادرزادم با تفنگ زد تو سر اون یکی برادرزادم و اون یکی دردش گرفت می خواست این یکی رو بزنه که من دستمو حایل کردم و وسط کتک کاری زخم شدم. کتک خوردم و اینا...


پ.ن

دیروز کتاب خریدم، روان درمانی اگزیستانسیال. دارم رو موضوع پایاننامه م کار می کنم و بحث بحث تنهاییه.

از پدیدارشناسی و ارتباطش با تنهایی گرفته تا هانا ارنت و سیاست و تنهایی اجتماعی و....

فلسفه تنهایی رو دارم می خونم.

در سپهر سپهری سروش دباغ

و کلا این اراجیف دنیای مدرن.

اقا من تنهایی رو قبول ندارم و فقط خلوت برام قشنگه. اونم خلوتی از جنس امیرالمومنین که یه ساعت فکر کردن رو برابر با چند سال عبادت می دیده.

خلاصه این طوری :/


پ.ن2

مامانم داره درباره خواستگار جدید حرف می زنه و از شما چه پنهون دلم می خواد تا اومد با خمپاره بزنم نابودش کنم.

خلاصه هرکی یه طوره

منم وصله ناجور خانواده های سنتی.

عمه خواستگار زنگ زده و با لهجه یزدی درباره سنت و فرهنگ اصیل یزدی ها حرف می زنه و مامانمم با همون لهجه گفتگو رو ادامه می ده و سرخ میشه و سفید میشه و کلی اکت های زنانه :|


منم کماکان حرص می خورم.

ازین که هیچ ربطی ندارم. پر از تناقض. چادر...صورت بی رنگ و لعاب...ذهن و کار مهندسی... آینده و مسیر هنری...و آرمان های مبارزه با اسرائیل و...

و عُرف‌زده!

خالی از عرف!

واقعا همه این چندگانگی ها توی نوشتن جمع میشه و وقتی می نویسم انگار release میشم. انگار جمع میشم.


پ.ن3

پنجشنبه قرار بود یه اتفاق خوبی برام بیوفته که کلا بهم خورد و همه چی خراب شد...

خیلی عصبانیم ولی همچنان کتاب بخونم.

انگار علی السویه شدم در خوندن.

انگار یه گلدونی هستم که داره تو هر محیطی یه ذره نور می گیره و رشد می کنه ولی کاری نداره گلدونش چیه، خاکشو کی عوض می کنن و اب میدن بهش یا نه؟

خب

اون گلدونه تکلیفی نداره.

ولی من باید حرکت کنم!!!!


پ.ن4

اومدم شارژر رو از پیریز در بیارم، دستم محکم خورد به کمد:/




نظرات 2 + ارسال نظر

درود

ازدواج نکنیا...
ال میشه
بل میشه


یه نه بگو خودتو خلاص کن

نگاه شنبه 19 مرداد 1398 ساعت 22:10 http://negahekohestan.bayan.ir

عرف زده
شاید بعضی وقتا ترجمه ی انزجار من از یه سری واکنشا همین بوده اما بلد نبودم بیانش کنم
گاهی هم شاید خودم باعث عرف زدگیه بقیه شده باشم

متخصص واژه سازی هستم :)))))))
اره، دقیقا
خود منم اسباب عرف زدگی، عقل زدگی و... خیلیا شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد