تو

اصل عزت نفس: مدیریتتو دست کسی نده!

تو

اصل عزت نفس: مدیریتتو دست کسی نده!

عنوان خر است

دلم می خوام بگیرم تمام عنوانهای دنیا رو بزنم.

اه


پ.ن

مثل اسب کار می کنم.

و احساس می کنم علافم...

تمام مدیرا و بالا دستیام آرمانگرا و هدفمند و خوش فکر.

دیروز مدیر باهام حرف می زد.

گفتم من زود سرد میشم. فضای ذهنیم گرمه ولی تا می فهمم دیده نمیشم، سریع ولش می کنم.

مدیرمون ادم خوبیه. همیشه سعی می کنه امید بده، کمکم کنه رشد کنم.

خسته م حتی توضیح بدم...

بشینم سر مطالعه.


کاش بتونم گریه کنم.


دکارت می گه می اندیشم پس هستم.

من می گم دکارت باید می گفت من عاشقم پس هستم.

ثابتترین چیز در این دنیا که حتی نمی تونی بکشیش، عشقه.



بیخیال

عیدتون مبارک.

عید سه شنبه تونم مبارک.

منم عمله مدرن هستم!


نظرات 2 + ارسال نظر
نگاه شنبه 26 مرداد 1398 ساعت 01:09 http://negahekohestan.blog.ir/

:*

حمید جمعه 25 مرداد 1398 ساعت 22:15 http://www.khodrofanni.blogsky.com

سلام

من فکر می کنم طبیعی ست که فعل و انفعالات ذهنی ما مانند دیگری نباشد.

بعضی فکر می کنند چون آرمانگرا و هدف دار هستند، پس موفق اند.

اصولا تعریف «موفقیت» چیزی نیست که مدیر شما گفته. (دست کم از دیدگاه من)

به نظر من موفقیت رضایت از خود است و کاری که انجام می دهی. حالا هر چند آن کار کوچک باشد و هر چقدر آن فکر سرد.

کاری را که توان انجامش را داری انتخاب کن.

سنگ بزرگ برداشتن نشانه نزدن است.

سلام.
مرسی به حرفاتون فکر می کنم.
برام ارزشمنده و ممنونم که در اختیارم گذاشتین:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد