تو

اصل عزت نفس: مدیریتتو دست کسی نده!

تو

اصل عزت نفس: مدیریتتو دست کسی نده!

عنوان خلاء

خیلی عجیبه که بعد از چند روز پرکاری، وقتی که میام تو زمان بیکاری، انگار دشارژ میشم.

پر شدن و یهو خالی شدن...

یا افسردگی پس از شیدایی...


خیلی گیر میدم به خودم حالم بد میشه. ولی خب حالم بهتره.

امشب زود خوابم میومد. داشتم هایدگر می خوندم. هی چرت میزدم.

به خواستگار محترم پیام دادم. کات کردم و الان بیکارم...

داشتم فکر می کردم دو ساعت پیش می خوابیدم ولی الان متوجه شدم بهتر. اینو کات کردم و یه کار مثبت بود...


دلم براش تنگ میشه :(

نظرات 1 + ارسال نظر
Saber جمعه 3 آبان 1398 ساعت 01:11 https://khiyalnak.blogsky.com

از عوارض خوندن هایدگر همینه دیگه؛ شوپنهاور بخونی حال و روزت بهتر میشه خخ

نخوندم، می خونم ایشالا :/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد